rmyares.viablog.ir rmyares.viablog.ir .

rmyares.viablog.ir

نرم افزار حسابداري تحت وب

معرفي نرم افزار حسابداري تحت وب
نرم افزار حسابداري تحت وب  شاتوت با محيطي كاربر پسند طراحي شده است به طوري كه مي توانيد به راحتي و بدون نياز به داشتن تخصصي خاص از اين نرم افزار استفاده كنيد.  در طراحي نرم افزار حسابداري تحت وب شاتوت تلاش شده است تا در عين كاربردي و حرفه اي بودن اين محصول، تا حد امكان پيچيدگي ها حذف شود و كار با اين نرم افزار حسابداري آنلاين بسيار ساده باشد.

در اين نوشته تصميم داريم تا اين محصول شاتوت را به طور كامل معرفي نماييم. اگر شما هم در فكر خريد نرم افزار حسابداري تحت وب هستيد و به دنبال بهترين نرم افزار حسابداري تحت وب مي باشيد پيشنهاد مي كنيم اين نوشته را تا انتها مطالعه نماييد.

 

برنامه حسابداري تحت وب
با استفاده از نرم افزار سيستم حسابداري تحت وب شاتوت مي توانيد اطمينان داشته باشيد كه اطلاعات حساس و داده هاي شما از امنيت كامل برخوردار مي باشند. همچنين استفاده از اين سيستم حسابداري تحت وب به شما كمك مي كند تا بتوانيد در هر ساعت از شبانه روز و از هر مكاني به اين سيستم دسترسي داشته باشيد.

اين محصول شاتوت به عنوان بهترين نرم افزار حسابداري تحت وب مي تواند تمامي نيازهاي كسب و كار شما را بر طرف و تمامي انتظارات شما را براورده كند. يكي از ويژگي هاي مهم نرم افزار هاي حسابداري تحت وب امكان برقراري ارتباط بين سيستم حسابداري و فروشگاه آنلاين است. به اين ترتيب تمامي اطلاعات مربوط به مشتريان، سفارشات، داد و ستدهاي مالي و … در سيستم هاي حسابداري تحت وب قابل مشاهده مي باشد.

خريد نرم افزار حسابداري تحت وب
استفاده از نرم افزار حسابداري فروشگاهي تحت وب شاتوت هزينه ها را كاهش و كارايي و بهره وري را افزايش مي دهد. قيمت نرم افزار حسابداري تحت وب در قياس با كارايي گسترده و مزايايي كه دارد بسيار مقرون به صرفه مي باشد.

پيش از خريد نرم افزار حسابداري تحت وب بايد ابتدا نيازها و انتظارات خود را از اين سيستم كاملا مشخص كنيد و سپس با تهيه ليست نرم افزار هاي حسابداري تحت وب و بررسي امكانات اين نرم افزارها، مناسب ترين و بهترين نرم افزار حسابداري تحت وب را انتخاب و خريداري كنيد. از جمله امكانات سيستم هاي حسابداري تحت وب مي توانيم مواردي مانند دفتر قسط، مركز هزينه، بخش انبار داري، دفتر چك، بخش دريافت، پرداخت، خريد و فروش، ارائه گزارشات مربوط به صورت هاي مالي، بايگاني الكترونيك اسناد، امكان اتصال به دستگاه پوز، امكان مديريت هم زمان چند شعبه و …. را نام ببريم.

از مهم ترين ويژگي هاي سيستم حسابداري آنلاين شاتوت مي توانيم به امنيت بالاي اين سيستم و همچنين بالا بودن سرعت پردازش اطلاعات اشاره كنيم. استفاده آسان، امكان دسترسي هميشگي، امكان برقراري ارتباط با نرم افزارهاي مرتبط ديگر مانند نرم افزار CRM و … ، قيمت مناسب و …. نيز از ديگر مزاياي استفاده از اين محصول مي باشند.

 

نرم افزار حسابداري فروش تحت وب
نرم افزار حسابداري آنلاين شاتوت نه تنها براي سازمان ها و شركت هاي بزرگ كاربردي و مفيد است بلكه براي كسب و كارهاي كوچك و استارت اپ ها نيز قابل استفاده مي باشد.

طراحي نرم افزار حسابداري تحت وب شاتوت به گونه اي انجام شده است تا بتوانيد در هر ساعتي از شبانه روز و در هر مكاني به سادگي به تمامي اطلاعات و داده ها دسترسي داشته باشيد و صورت هاي مالي، گزارشات و …. را مشاهده، تحليل و بررسي نماييد.

يكي ديگر از مزاياي استفاده از نرم افزار حسابداري و انبارداري تحت وب اين است كه اگر هر مشكلي براي سيستم محل كار ايجاد شود، شما مي توانيد تنها با در دست داشتن رمز ورود به داده ها و اطلاعات خود دسترسي پيدا كنيد. در اين صورت اگر سيستم محل كار خراب يا مفقود شود اطلاعات حسابداري كسب و كار شما از دست نمي رود.

در هنگام انتخاب و خريد برنامه حسابداري تحت وب علاوه بر قيمت نرم افزار حسابداري تحت وب بايد به موارد ديگري نيز توجه داشته باشيد. يكي از مهم ترين مواردي كه در هنگام انتخاب يك سيستم حسابداري تحت وب بايد در نظر داشته باشيد، كيفيت پشتيباني آن مي باشد. مجموعه شاتوت با ارائه پشتيباني حرفه اي و تمام وقت در اين زمينه به شما كمك زيادي مي كند.

مزيت ديگر استفاده از نرم افزار سيستم حسابداري تحت وب شاتوت اين است كه به راحتي و به صورت يكپارچه به ساير نرم افزارهاي اين مجموعه متصل مي شود و مانع از موازي كاري شده و سرعت و كيفيت انجام كارها را بالا مي برد.

 

حسابداري تحت وب
استفاده از نرم افزار هاي حسابداري تحت وب بسيار ساده است. ورود به سيستم حسابداري آنلاين تنها نياز به رمز ورود و نام كاربري دارد و به سادگي مي توانيد با هر سيستمي وارد محيط نرم افزار حسابداري فروش تحت وب شويد. اين محصول شاتوت همواره به سادگي به روز رساني مي شود و در اين زمينه با هيچ مشكلي روبرو نخواهيد شد.

حتي اگر شما داراي يك كسب و كار كوچك و نو پا هستيد پيشنهاد مي كنيم از يك نرم افزار حسابداري و انبارداري تحت وب استفاده كنيد. زيرا استفاده از اين نوع سيستم ها و نرم افرارهاي كاربردي به شما كمك مي كند تا امكان وجود اشتباه در حساب و كتاب ها را به صفر برسانيد و ميزان بهره وري و سرعت انجام كارها را بالا ببريد. همچنين حسابداري تحت وب به شما امكان دسترسي بيست و چهار ساعته از هر مكان جغرافيايي و با هر سيستمي به محيط نرم افزار حسابداري و اطلاعات لازم را ايجاد مي كند.

 

جمع بندي
مجموعه شاتوت با طراحي و توليد نرم افزارهاي كاربردي مناسب براي اصناف، سازمان ها و كسب و كارهاي مختلف توانسته است تا كمك زيادي به پيشرفت اين كسب و كارها كند. برخي از پر طرفدارترين و كاربردي ترين محصولات اين مجموعه عبارتند از :

سيستم جامع فروش
نرم افزار باشگاه مشتريان
نرم افزار خزانه داري
نرم افزار مديريت شعب
نرم افزار حسابداري عمده فروشي
و ….
طراحي نرم افزار حسابداري تحت وب شاتوت به گونه اي انجام شده است كه اين محصول را به يكي از بهترين و كاربردي ترين نرم افزار هاي حسابداري تحت وب تبديل كرده است. كاربران اين محصول توانسته اند با استفاده از سيستم حسابداري آنلاين درامد و سود خود را افزايش دهند.

مزايا و امكانات نرم افزار حسابداري و انبارداري تحت وب شاتوت به گونه اي است كه مي تواند به تمامي نيازهاي كسب و كار شما پاسخ داده و نگراني هاي شما را در مورد كيفيت انجام عمليات حسابداري را نيز برطرف نمايد. برخي از مهم ترين امكاناتي كه سبب شده اند اين محصول مجموعه شاتوت به عنوان يكي از بهترين موارد در ليست نرم افزار هاي حسابداري تحت وب شناخته شود عبارتند از :

بالا بودن سرعت دريافت و پردازش داده ها و اطلاعات
امنيت بسيار بالاي اين نرم افزار و مطمئن بودن حفاظت از صورت هاي مالي و حساب ها
عدم نياز به گذراندن دوره هاي آموزشي خاص
قيمت مناسب و مقرون به صرفه
ايجاد امكان اتصال به ساير نرم افزارهاي مورد نياز
سيستم پشتيباني قوي و تمام وقت براي رفع نيازها و مشكلات احتمالي
طراحي ساده، زيبا و كاربر پسند به طوري كه كاربر از كار كردن در محيط آن خسته نشود.
امكان مديريت هم زمان چند شعبه مختلف و امكان استفاده در چند سيستم
قابليت دسترسي به باركد خوان، دستگاه پوز، ترازوي ديجيتالي و ….


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۲:۵۱ توسط:sead موضوع: نظرات (0)

خريد سرور

موارد كه براي خريد سرور اچ پي بايد در نظر گرفت!
بهتر است كه قبل از خريد سرور hp، اطلاعات كافي در مورد سرورها را به دست بياوريد و بدانيد كه اصلا چطور سرور ها به فروش مي رسند. وبسايت سرور سوييچ در مقالات آموزشي خود سعي كرده است كه اطلاعات مورد نياز شما را در زمينه سرور ها جمع آوري كند.

سرور هاي HPE توانسته است ويژگي ها خود را نسبت به نسل هاي قبلي خود بيشتر كند. در اين سرور ها قابليت ها و تكنولوژي هايي به كار رفته است كه نسبت به نسل هاي قبلي خود بسيار چشمگير مي  باشد. در حال حاضر سرورهاي نسل 8 ،9 و 10 عموماً استفاده بيشتري نسبت به نسل هاي قبلي خود دارند

اين موارد را براي خريد سرور hp در نظر داشته باشيد
شما بايد قبل از خريد يك سرور hp نوع استفاده و نياز خود را مشخص كنيد. به عنوان مثال اگر نياز به سرور براي كسب كاري مانند حسابداري داريد، بايد سروري خريداري كنيد كه كانفيگ آن براي ريد بندي و حفاظت اطلاعات مناسب باشد. اما اگر كاربري شما هاستينگ وب يا سرويسي همانند آن است، هاردهاي SSD و NVMe انتخاب هاي اول خريد يك سرور خواهند بود.

خوشبختانه شركت سرور سوييچ مي تواند تمام نياز شما را براي خريد سرور واقعي در زمينه هاي كسب و كار مختلف تامين كند. قطعات سخت افزاري ديگري به غير از CPU سرور، رم، هارد، پاور نيز وجود دارد كه بنا به نياز كسب و كار روي سرور نصب مي شوند.

اجزاي تشكيل دهنده سرور چيست؟
مادربرد سرور
پردازنده سرور
رم سرور
ريد كنترلر
فن سرور
باتري ريد كنترلر
كارت شبكه سرور
هارد سرور
پاور سرور
انواع ديگر  سرور اچ پي در جهان
اكثر ما به سرور اينترنتي يا وب سرور به عنوان رايج ترين نوع فكر مي كنيم، اما موارد ديگري نيز وجود دارد. قابل توجه ترين انواع سرور عبارتند از:

1. وب سرور hp
اگر آنلاين هستيد و به يك صفحه وب نگاه مي كنيد، به يك سرور دسترسي داريد. مشاهده وب از طريق مرورگر شما مستلزم دريافت اطلاعات از يك وب سرور براي متن، تصاوير، ويديوها و هر مؤلفه ديگري است كه مي توانيد در يك صفحه وب مشاهده كنيد. هنگامي كه از طريق اينترنت فايل‌ها را ارسال يا دريافت مي‌كنيد، برنامه‌ها يا برنامه‌ها را دانلود مي‌كنيد يا حتي فايل‌هاي كاري خود را در فضاي ابري ذخيره مي‌كنيد، با انواع سرورهاي اينترنتي در تعامل هستيد. اين نوع سرور اچ پي در ميثان مردم بسيار رايج است.

سرور hp

2. سرور اچ پي ايميل
اگر از يك برنامه مبتني بر وب، مانند جيميل يا ياهو، براي دسترسي به حساب ايميل خود استفاده مي كنيد، احتمالاً براي مديريت پيام هاي خود به يك سرور وب متكي هستيد. براي آن دسته از مصرف كنندگاني كه ترجيح مي دهند از يك برنامه مبتني بر رايانه مانند Outlook استفاده كنند، به سرور ايميل خاصي دسترسي دارند كه از فرآيندهاي ارسال و دريافت پشتيباني مي كند. اگر هنگام استفاده از ايميل، ارجاعاتي به IMAP، POP يا SMTP مشاهده كرديد، در حال اتصال به يك سرور ايميل شخص ثالث هستيد.

3. سرور چاپ
آيا كارهاي چاپي را از طريق WiFi به رايانه خود ارسال مي كنيد؟ مديريت فايل هاي چاپي و وظايف چاپگر از طريق سرور hp چاپ انجام مي شود.

4. سرور بازي
گيمرها همه اين سرور اچ پي را مي شناسند. براي بارگذاري يك بازي آنلاين، بايد به سرور متصل شويد. هر بازي به طور كلي سرور مخصوص به خود را دارد. اگر تا به حال مدت زيادي منتظر بارگذاري يك بازي بوده ايد، ممكن است مشكل ازدحام در سرور باشد. از بزرگ‌ترين بازي‌هاي رايانه‌اي آنلاين گرفته تا كوچك‌ترين بازي‌هاي گوشي‌هاي هوشمند مبتني بر اپليكيشن، همگي از سرورها براي ارسال و دريافت اطلاعات لازم براي بازي گيمرها استفاده مي‌كنند.

5. سرور پروكسي
هر زمان كه يك واسطه شخص ثالث بين رايانه شخص و سرور hp ديگري وجود داشته باشد، اين واسطه به عنوان سرور پروكسي شناخته مي شود. پروكسي ها نقش مفيدي در فيلتر كردن محتوا، افزايش سرعت ترافيك اينترنت و جلوگيري از دسترسي كاربران غيرمجاز به شبكه دارند. اكثر اتصالات اينترنتي تجاري از سرورهاي پراكسي در رايانه هاي شبكه خود استفاده مي كنند تا داده ها را ايمن نگه دارند و اطمينان حاصل كنند كه كارگران آنها فقط از توابع وب مجاز استفاده مي كنند.

6. پخش ويدئو سرور اچ پي
هنگامي كه Netflix را روي تلفن خود باز مي كنيد يا فيلم هايي را از آمازون در تلويزيون هوشمند خود پخش مي كنيد، از يك سرور ويدئو استفاده مي كنيد. همه آن فيلم‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني به‌عنوان داده در اين سرورها ذخيره مي‌شوند و زماني كه آنها را درخواست مي‌كنيد براي شما ارسال مي‌شوند.
علاوه بر مواردي كه در بالا توضيح داده شد، انواع بسيار زيادي سرور hp ديگر از جمله سرورهاي فكس، سرورهاي فايل، سرورهاي پايگاه داده، سرورهاي چت، سرورهاي صوتي و سرورهاي برنامه وجود دارد. هر زمان كه داده ها ذخيره و ارسال مي شوند، يك سرور درگير مي شود.

قيمت سرور hp

هزينه سرور اچ پي چقدر است؟
ليست سرورها و كاربردهاي متنوع آنها نشان مي دهد كه سرورها مي توانند بزرگ يا كوچك باشند. هر چه يك سرور حجيم تر باشد، هزينه آن بيشتر خواهد بود. سرورهاي مورد استفاده شركت هاي بزرگ ذخيره سازي ابري، مانند آمازون كلود يا گوگل درايو، بسيار زياد و پرهزينه خواهند بود. براي كاربر معمولي، سرورها به راحتي در مقياس كوچكتر در دسترس هستند.

قيمت سرور hp
 
قيمت سرور hp به مقدار داده اي كه ذخيره و ارسال مي كنيد و همچنين به هر تمايلي كه بعداً داريد بستگي دارد. شركت‌هايي كه انتظار رشد سريع دارند، بايد به راه‌حل‌هاي سروري نگاه كنند كه مي‌تواند با نيازهاي آنها گسترش يابد. اين گزينه‌هاي قابل ارتقا عموماً كمي بيشتر هزينه دارند، اما انعطاف‌پذيري مورد نياز مشتريان در سطح سازماني را ارائه مي‌دهند.

خريد و فروش سرور دست دوم HP
پيشنهاد سرور سوييچ نمايندگي سرور HP به شما، از نسل 8 تا نسل آخر يعني نسل 10 است. چرا كه نسل هاي سرور اچ پي و قطعات قبل از اين سه نسل، ديگر توليد نمي شوند. قطعات نسل هاي قبل از 7 به سختي در بازار يافت مي شوند و اگر هم موجود باشند، بصورت استوك به فروش مي روند. شركت سرور سوييچ به عنوان يكي از نمايندگي هاي سرور HP، انواع سرور هاي نسل قديمي را به صورت استوك در اختيار شما كاربران قرار داده است.

فروش سرور اچ پي دست دوم
بنابر اين در نظر داشته باشيد كه شما ميتوانيد از خدمات ما در مورد سرور hp از جمله فروش سرور hp ، فروش سرور دست دوم HP به سهولت استفاده نماييد. اميدوارم كه اين مطالب توانسته باشد كه اطلاعات لازم را براي خريد نسل جديد سرورهاي HP به طور كامل در اختيار شما قرار داده باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۸:۱۲ توسط:sead موضوع: نظرات (0)