rmyares.viablog.ir rmyares.viablog.ir .

rmyares.viablog.ir

خرید سرور

موارد که برای خرید سرور اچ پی باید در نظر گرفت!
بهتر است که قبل از خرید سرور hp، اطلاعات کافی در مورد سرورها را به دست بیاورید و بدانید که اصلا چطور سرور ها به فروش می رسند. وبسایت سرور سوییچ در مقالات آموزشی خود سعی کرده است که اطلاعات مورد نیاز شما را در زمینه سرور ها جمع آوری کند.

سرور های HPE توانسته است ویژگی ها خود را نسبت به نسل های قبلی خود بیشتر کند. در این سرور ها قابلیت ها و تکنولوژی هایی به کار رفته است که نسبت به نسل های قبلی خود بسیار چشمگیر می  باشد. در حال حاضر سرورهای نسل 8 ،9 و 10 عموماً استفاده بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود دارند

این موارد را برای خرید سرور hp در نظر داشته باشید
شما باید قبل از خرید یک سرور hp نوع استفاده و نیاز خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر نیاز به سرور برای کسب کاری مانند حسابداری دارید، باید سروری خریداری کنید که کانفیگ آن برای رید بندی و حفاظت اطلاعات مناسب باشد. اما اگر کاربری شما هاستینگ وب یا سرویسی همانند آن است، هاردهای SSD و NVMe انتخاب های اول خرید یک سرور خواهند بود.

خوشبختانه شرکت سرور سوییچ می تواند تمام نیاز شما را برای خرید سرور واقعی در زمینه های کسب و کار مختلف تامین کند. قطعات سخت افزاری دیگری به غیر از CPU سرور، رم، هارد، پاور نیز وجود دارد که بنا به نیاز کسب و کار روی سرور نصب می شوند.

اجزای تشکیل دهنده سرور چیست؟
مادربرد سرور
پردازنده سرور
رم سرور
رید کنترلر
فن سرور
باتری رید کنترلر
کارت شبکه سرور
هارد سرور
پاور سرور
انواع دیگر  سرور اچ پی در جهان
اکثر ما به سرور اینترنتی یا وب سرور به عنوان رایج ترین نوع فکر می کنیم، اما موارد دیگری نیز وجود دارد. قابل توجه ترین انواع سرور عبارتند از:

1. وب سرور hp
اگر آنلاین هستید و به یک صفحه وب نگاه می کنید، به یک سرور دسترسی دارید. مشاهده وب از طریق مرورگر شما مستلزم دریافت اطلاعات از یک وب سرور برای متن، تصاویر، ویدیوها و هر مؤلفه دیگری است که می توانید در یک صفحه وب مشاهده کنید. هنگامی که از طریق اینترنت فایل‌ها را ارسال یا دریافت می‌کنید، برنامه‌ها یا برنامه‌ها را دانلود می‌کنید یا حتی فایل‌های کاری خود را در فضای ابری ذخیره می‌کنید، با انواع سرورهای اینترنتی در تعامل هستید. این نوع سرور اچ پی در میثان مردم بسیار رایج است.

سرور hp

2. سرور اچ پی ایمیل
اگر از یک برنامه مبتنی بر وب، مانند جیمیل یا یاهو، برای دسترسی به حساب ایمیل خود استفاده می کنید، احتمالاً برای مدیریت پیام های خود به یک سرور وب متکی هستید. برای آن دسته از مصرف کنندگانی که ترجیح می دهند از یک برنامه مبتنی بر رایانه مانند Outlook استفاده کنند، به سرور ایمیل خاصی دسترسی دارند که از فرآیندهای ارسال و دریافت پشتیبانی می کند. اگر هنگام استفاده از ایمیل، ارجاعاتی به IMAP، POP یا SMTP مشاهده کردید، در حال اتصال به یک سرور ایمیل شخص ثالث هستید.

3. سرور چاپ
آیا کارهای چاپی را از طریق WiFi به رایانه خود ارسال می کنید؟ مدیریت فایل های چاپی و وظایف چاپگر از طریق سرور hp چاپ انجام می شود.

4. سرور بازی
گیمرها همه این سرور اچ پی را می شناسند. برای بارگذاری یک بازی آنلاین، باید به سرور متصل شوید. هر بازی به طور کلی سرور مخصوص به خود را دارد. اگر تا به حال مدت زیادی منتظر بارگذاری یک بازی بوده اید، ممکن است مشکل ازدحام در سرور باشد. از بزرگ‌ترین بازی‌های رایانه‌ای آنلاین گرفته تا کوچک‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اپلیکیشن، همگی از سرورها برای ارسال و دریافت اطلاعات لازم برای بازی گیمرها استفاده می‌کنند.

5. سرور پروکسی
هر زمان که یک واسطه شخص ثالث بین رایانه شخص و سرور hp دیگری وجود داشته باشد، این واسطه به عنوان سرور پروکسی شناخته می شود. پروکسی ها نقش مفیدی در فیلتر کردن محتوا، افزایش سرعت ترافیک اینترنت و جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز به شبکه دارند. اکثر اتصالات اینترنتی تجاری از سرورهای پراکسی در رایانه های شبکه خود استفاده می کنند تا داده ها را ایمن نگه دارند و اطمینان حاصل کنند که کارگران آنها فقط از توابع وب مجاز استفاده می کنند.

6. پخش ویدئو سرور اچ پی
هنگامی که Netflix را روی تلفن خود باز می کنید یا فیلم هایی را از آمازون در تلویزیون هوشمند خود پخش می کنید، از یک سرور ویدئو استفاده می کنید. همه آن فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان داده در این سرورها ذخیره می‌شوند و زمانی که آنها را درخواست می‌کنید برای شما ارسال می‌شوند.
علاوه بر مواردی که در بالا توضیح داده شد، انواع بسیار زیادی سرور hp دیگر از جمله سرورهای فکس، سرورهای فایل، سرورهای پایگاه داده، سرورهای چت، سرورهای صوتی و سرورهای برنامه وجود دارد. هر زمان که داده ها ذخیره و ارسال می شوند، یک سرور درگیر می شود.

قیمت سرور hp

هزینه سرور اچ پی چقدر است؟
لیست سرورها و کاربردهای متنوع آنها نشان می دهد که سرورها می توانند بزرگ یا کوچک باشند. هر چه یک سرور حجیم تر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. سرورهای مورد استفاده شرکت های بزرگ ذخیره سازی ابری، مانند آمازون کلود یا گوگل درایو، بسیار زیاد و پرهزینه خواهند بود. برای کاربر معمولی، سرورها به راحتی در مقیاس کوچکتر در دسترس هستند.

قیمت سرور hp
 
قیمت سرور hp به مقدار داده ای که ذخیره و ارسال می کنید و همچنین به هر تمایلی که بعداً دارید بستگی دارد. شرکت‌هایی که انتظار رشد سریع دارند، باید به راه‌حل‌های سروری نگاه کنند که می‌تواند با نیازهای آنها گسترش یابد. این گزینه‌های قابل ارتقا عموماً کمی بیشتر هزینه دارند، اما انعطاف‌پذیری مورد نیاز مشتریان در سطح سازمانی را ارائه می‌دهند.

خرید و فروش سرور دست دوم HP
پیشنهاد سرور سوییچ نمایندگی سرور HP به شما، از نسل 8 تا نسل آخر یعنی نسل 10 است. چرا که نسل های سرور اچ پی و قطعات قبل از این سه نسل، دیگر تولید نمی شوند. قطعات نسل های قبل از 7 به سختی در بازار یافت می شوند و اگر هم موجود باشند، بصورت استوک به فروش می روند. شرکت سرور سوییچ به عنوان یکی از نمایندگی های سرور HP، انواع سرور های نسل قدیمی را به صورت استوک در اختیار شما کاربران قرار داده است.

فروش سرور اچ پی دست دوم
بنابر این در نظر داشته باشید که شما میتوانید از خدمات ما در مورد سرور hp از جمله فروش سرور hp ، فروش سرور دست دوم HP به سهولت استفاده نمایید. امیدوارم که این مطالب توانسته باشد که اطلاعات لازم را برای خرید نسل جدید سرورهای HP به طور کامل در اختیار شما قرار داده باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۸:۱۲ توسط:sead موضوع: نظرات (0)